Reklamationsret

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Reklamation
Hvis du ønsker at reklamere skal du tage kontakt til vores kundeservice, ved at skrive til Post@Mejers-vinhus.dk. Når du handler på Mejers-vinhus.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.

Det er dog et krav, at reklamationen er berettiget
Husk altid at kontakte vores kundeservice FØR du sender varen retur.
Ved reklamation bedes du oplyse ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af problemet.

Returadresse: Mejers vinhus – Strøget 8A , 7430 Ikast

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Varen skal sendes i forsvarlig emballage og sendes som pakke. Husk at gemme kvittering for forsendelse, medmindre du har fået returlabel tilsendt af vores kundeservice.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.
Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger.

Er varens eller varens emballages stand ved modtagelse, ikke som ønsket, bedes du med det samme, og uden at tage varen i brug, kontakte os ved at ringe til vores kundeservice på telefon 97 15 13 66