FAQ

FAQ

Ofte Stillede Spørgsmål

FAQ

Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt – men engang imellem sker det desværre. Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på post@mejers-vinhus.dk

Er der et brand eller produkt du synes vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input. Skriv til kundeservice på Post@Mejers-vinhus.dk Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.

Ja, Mejers-vinhus.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.

Mandag: 10:00 – 17:30 Tirsdag: 10:00 – 17:30 Onsdag: 10:00 – 17:30 Torsdag: 10:00 – 17:30 Fredag: 10:00 – 18:00 Lørdag: 10:00 - !4:00 Søndag: Lukket Mail besvares indenfor 24 timer.

kom ned i Butikken : Strøget 8A, 7430 Ikast Ring til os: Tlf: 97 15 13 66 Skriv en mail:Post@mejers-vinhus.dk

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Reklamation Hvis du ønsker at reklamere skal du tage kontakt til vores kundeservice, ved at skrive til Post@Mejers-vinhus.dk. Når du handler på Mejers-vinhus.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er dog et krav, at reklamationen er berettiget Husk altid at kontakte vores kundeservice FØR du sender varen retur. Ved reklamation bedes du oplyse ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af problemet. Returadresse: Mejers vinhus - Strøget 8A , 7430 Ikast Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Varen skal sendes i forsvarlig emballage og sendes som pakke. Husk at gemme kvittering for forsendelse, medmindre du har fået returlabel tilsendt af vores kundeservice. Hvor hurtigt skal jeg reklamere? Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger. Er varens eller varens emballages stand ved modtagelse, ikke som ønsket, bedes du med det samme, og uden at tage varen i brug, kontakte os ved at ringe til vores kundeservice på telefon 97 15 13 66

Der er 14 dages fortrydelsesret på varer købt hos pandasia.dk, når du handler hos os som forbruger. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du modtager varen. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til Post@mejers-vinhus.dk Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Vi modtager følgende betalingskort: – Dankort – MasterCard – Maestro – VisaCard – Visa Electron – JCB Card – American Express – Mobilepay

Nej vi opkræver ikke betalingsgebyr ved handel på Mejers-vinhus.dk.

Alle priser på pandasia.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms.

Ja, det er muligt at afhente din ordre i butikken Strøget 8A, 7430 Ikast.

Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage. Når pakken kommer retur til os, kontakter vi dig for at spørge, om vi skal sende pakken igen, eller om du ønsker at annullere din ordre. Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil vi automatisk annullere din ordre og refundere pengene til din konto.

Hvis du bestiller med levering inden kl 12, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling på hverdage

Meget hurtigt! 🙂 Hvis du bestiller inden kl. 12:00 hverdage, bestræber vi efter af sende din ordre samme dag.

Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort i forbindelse med ordreafgivelsen.

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge: 1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri. 2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem – og også følge, hvor langt den er nået i vores system. 3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 97 15 13 66 eller skriv til Post@mejers-vinhus.dk hurtigst muligt.

Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 97 15 13 66 eller mail: Post@Mejers-vinhus.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre. Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den 🙂